By Vendég on 2011. április 19. Kedd
Posted in Gyümölcs
Válaszok 1
Kedvelések 0
Megtekintések 3.1K
Értékelés 0
Szeretnék választ kapni, hogy reklamációnak van -e helye? Mi a teendőm ebben az esetben? Én szakszerűen jártam el és az egyik gyönyörűen hajt, a másik viszont tök halott.1350Ft azért adtam ki, hogy legyen gyümölcs fám(nem pedig vagy lesz vagy nem alapra).
Kedves Mátyás, A reklamációnak helye és alapja is van, de ez nem azt jelenti, hogy meg is fogja oldani a problémáját. Attól függ honnan vásárolta az adott csemetét, mennyire kliensorientált az illető vállalkozás. Ismerek olyan kertészetet ahol egy év garanciát vállalnak az árusított növényekre, de nyilván mindennek magasabb az ára. Szerintem ha megbízható helyről származnak a csemeték akkor minden probléma nélkül kicserélik, ha mégsem akkor panaszt tehet a fogyasztóvédelemnél, hiszen úgy tekinthető, hogy az árunak rejtett hibája volt.Üdv.
·
14 évvel ezelőtt
·
0 Kedvelések
·
0 Értékelés
·
0 Kommentek
·
View Full Post